一部休業のお知らせ/ Our operations during the quarantine period

(English follows)

いつもお世話になっている関係者の皆様、

平素は格別のご高配を賜り厚く御礼申し上げます。

誠に勝手ながら、コロナウイルスの影響に鑑み、2020年4月13日(月)より、Experience及びTravelの部門を当面一部休業とさせて頂くことになりました。尚、一部休業中のその他の業務につきましては社員全員在宅にて勤務する都合上、代表電話でのお問い合わせに対応することを致しかねますので、予めご了承ください。

お急ぎのお問い合わせにつきましては、contact@toki.tokyoまでメールにてご連絡をお願い申しげます。

以上、大変ご迷惑をおかけいたしますが、何卒ご理解ご協力の程、宜しくお願い申し上げます。

株式会社TOKI 

Dear Valued Customers.

Following the coronavirus disease 2019 (COVID-190) outbreak, the safety of our clients and our employees is our highest priority. We have decided to suspend our business partially effective 13 April 2020.
It is surely a painful decision which became necessary to decrease the number of potential infections and to safeguard the health of all of our clients, of all our staff and, more widely, for the whole community.
We will continue to monitor developments on the COVID-19 outbreak and will update you on any changes in the circumstances.
Please be informed that our company landline phone is currently unavailable, however feel free to contact our relevant personnel on any specific questions via contact@toki.tokyo. We will also be active on social media (Instagram and Facebook.)

Thank you for your understanding and we wish you and your loved ones the best of health during this critical time.

TOKI Team

TOKI